سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

غذاها آهنگ و موسیقی دارند بمانند هر غذا که رنگ بو عطر طعم لطافت و دمای مخصوص دارد

شاید بپرسید آهنگ و موسیقی هر غذا چه معنی دارد؟ مگه هر غذا میتونه آهنگ و موسیقی داشته باشد؟

جواب سوال های بالا را با مطالب زیر شروع می کنم و در نهایت توضیحات را تکمیل می کنم.

آیا هر غذا دارای رنگ، بو، طعم،لطافت،دمای مخصوص خودش نمی باشد؟! این دما رنگ بو طعم لطافت ناشی از ترکیب مواد و هنر آماده سازی و آشپزی می باشد که نشات گرفته از یک توافق یا قرارداد بین آشپزها از قدیم الایام بوده است که اگر این مواد اولیه به این شکل تهیه و پخت شوند به این خوردنی خوشمزه با این رنگ بو طعم لطافت و دمای مخصوص آن خوراکی دست پیدا می کنیم.

بنابراین به همین شکل بین آهنگسازان،ترانه سرایان علاقمند و مبتکر در حوزه خوراک و متخصصین آشپزی و صنعت کیترینگ ایران نیز اینچنین توافق و قراردادی صورت گرفته است که اگر این سازها، ترانه ها، تنظیم و مستر شوند در نهایت محصولی که بدست می آید می تواند قبل،حین و بعد از خوردن آن غذای بخصوص برای خورنده ایجاد لذت نماید.این لذت از طریق حس شنوایی به فرد خورنده و شنونده منتقل می شود.

برای هر غذا و نوشیدنی ، ترانه سرا اقدام به تولید شعر و محتوا می نماید و سپس آهنگساز به کمک نوازندگان و خواننده آنرا تولید می نماید و در نهایت توسط تنظیم کننده میکس و مستر می شود.

پس هر غذا نیز می تواند آهنگ و موسیقی داشته باشد بمانند هر غذا که رنگ بو عطر طعم لطافت و دمای مخصوص دارد.

تولید آهنگ غذای کباب، آهنگ غذای پیتزا و آهنگ سرود ملی خوراک توسط گروه آهنگسازی موسیقی خوراک شرکت مدیریت ارزش نشان خاورمیانه راهبر سامانه معاملات خوراک www.vib.ir انجام شده است و آماده فروش به مشتریانی از گروه رستوران های زنجیره ای، هتل های زنجیره ای، کارخانه های تولید غذای آماده نیمه آماده بسته بندی شده و اپراتورهای مخابراتی و انتشارات کتب آموزشی آشپزی می باشد.

از تمامی علاقمندان آهنگسازی و آشپزی دعوت می شود تمایل خود به همکاری در اقصی نقاط جهان را از طریق ایمیل [email protected] و یا گذاشتن پیام زیر همین مطلب اعلام نمایند.

بدیهی است در اینکار نوین کسانی که پیشقدم باشند به بیشترین منافع مادی و معنوی دست می یابند.


موضوعات مرتبط: رویدادها

برچسب‌ها: جشنواره موسیقایی خوراک،


تاریخ : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۹:۳۹ | نویسنده : سیدحسین احمدی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.