سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

سامانه معاملات خوراک آهنگ غذا موسیقی آشپزی اصول کشورداری

پرداخت غرامت به مشاغل آزاد و مشاغل در ارتباط با بین الملل در صورت تصویب 5شنبه تعطیلی

آیا پنجشنبه تعطیلی به نفع ایرانیان است؟

دولت لایحه ای را برای تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنج شنبه در دستور کار دارد
بدترین کاری که دولت ها در زمینه امور اداری کشور تا کنون انجام داده اند دخالت در تعطیلی ها بوده است!

دولت ها با تعطیلی ها بدنبال هر چی هستند بدنبال افراد در مشاغل آزاد بدنبال افراد در مشاغل دارای ارتباطات بین المللی نیستند و به همین دلیل به این گروه از افراد ضربه وارد می شود که درصورت تصویب چنین تعطیلات سازمان یافته ای لازم است به این گروه از افراد غرامت پرداخت شود.

دولت وقتی 5 شنبه را تعطیل می کند چنانچه حقوق به کارمندان دولتی و حکومتی و نظامی نپردازد تازه کمی موجه می شود! چون در این حالت ضرر تعطیلی به خودشان یعنی حکومتی ها نیز وارد می شود و چیزی عایدشان نمی شود ولی اگر تعطیلی برای آنها مرخصی یا کاهش ساعت کاری یا امثالهم با دریافت مواجب باشد به ضرر مردم عادی از مشاغل آزاد و مشاغل با ارتباط بین المللی محسوب می گردد و مشمول غرامت بایستی بشود.

حتی اگر درصورت تصویب تعطیلی با عدم پرداخت حقوق به دولتی ها و حکومتی ها روبرو شویم باز اینکار مشمول پرداخت غرامت به مشاغل آزاد می شود چون لزومی ندارد که مشاغل آزاد از حق طبیعی خودشان بخاطر 2400000 کارمند دولت محروم شوند یا آن عده قلیل باعث عدم کسب انتفاع به توسط عده کثیر بشوند!

برای تصویب تعطیلی هایی که به امورات 80 میلیون جمعیت ایرانی تاثیر می گذارد لازم است از همه پرسی استفاده شود.

شاید بگویند که مانع نمی شوند ولی این گفته آنها مغلطه ای بیش نیست؟!

چون عدم حضور این عده قلیل باعث کندی یا وقفه در کارهای عده کثیر مردم می شود!

بنابراین علاوه بر اینکه 5 شنبه ها نبایستی تعطیل بشود بلکه بجز تعطیلات توروز که تعطیلات باستانی ایرانیان هست مابقی تعطیلات نیز بایستی حذف شوند و درصورت باقی ماندن آن تعطیلات نیز بایستی به ما بقی ایرانیان از گروه مشاغل آزاد و مشاغل در ارتباط با بین الملل پرداخت غرامت صورت بگیرد.

وقتی تعطیلی صورت میگیرد یک نفر که با یک خارجی می خواهد تنظیم جلسه کاری یا تجارت نماید با تعدادروزهای کاری موثر و کمتری مواجه است تا کارش را به پیش ببرد چون آنها شنبه یکشنبه و ما 5شنبه جمعه را برای شاغل آزاد از بین می بریم.

شاید بگویند آنها شنبه را تعطیل کرده اند بلکه این گفته آنها اشتباه می باشد آنها شنبه شان نیمه باز هست و همچنین آنها از گروه کشورهای جهان اول و پیشرو هستند و پیشرفت شان را کرده اند و الان می خواهند کیف شان را بکنند و بمانند ما از گروه  کشورهای جهان سوم نیستند بنابراین ما بایستی بیشتر زحمت بکشیم تا بتوانیم خلاء را پر نماییم و در آینده کیف بکنیم!


موضوعات مرتبط: رویدادها

برچسب‌ها: 5شنبه تعطیلی،


تاریخ : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۲:۲۴:۴۴ | نویسنده : سیدحسین احمدی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.